ga naar www.walibiband.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedselvergiftiging in Walibi Holland

2 plaatsers

Ga naar beneden

Voedselvergiftiging in Walibi Holland Empty Voedselvergiftiging in Walibi Holland

Bericht  Haazy 24/5/2011, 16:44

Had topkok Pierre Wind toch een punt toen hij het eten in Walibi Holland bestempelde als ranzige troep. Vier studenten van de opleiding Facilitair Management aan het Haarlemse ROC Nova College hebben gisteren voedselvergiftiging opgelopen in het pretpark. De studenten aten 's middags hamburgers bij restaurant Haciënda, naast de El Condor. Een paar uur later begon de ellende. Mike Loze (18) uit Heemstede is één van de slachtoffers. "We hebben last gehad van diarree en van pijn en krampen in de buik", laat Mike desgevraagd aan ons weten. "Schandalig dat Walibi dit soort eten durft verkopen. Als ik iets bestel ga ik er gewoon van uit dat het goed is." Alle zestig studenten van de opleiding brachten een bezoek aan het park. Zij kregen allemaal een consumptiebon voor een hamburgermenu. Volgens Mike is het dus goed mogelijk dat er meer mensen ziek zijn geworden. Bij Walibi was zaterdagavond niemand aanwezig die op het voorval kon reageren.
Bron: Looopings
Haazy
Haazy
Beheerder

Aantal berichten : 181
Leeftijd : 33
Registration date : 25-11-07

https://sites.google.com/site/walibiband/home

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedselvergiftiging in Walibi Holland Empty Re: Voedselvergiftiging in Walibi Holland

Bericht  Walibi 25/5/2011, 20:15

Kan toch ook zijn dat ze zich niet goed voelden door de achtbanen, achteraf? Maarja, als ik nu die zaterdagavond daar was, ging ik nogal plzier hebben. En zou niet voor zo'n voorval naar huis gaan. Wink
Walibi
Walibi
Fibi +50
Fibi +50

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 26
Woonplaats : België
Registration date : 05-04-11

http://beapple.yourbb.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum