ga naar www.walibiband.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rudi Rasschaert verdwijnt uit het Bobbejaanland

Ga naar beneden

Rudi Rasschaert verdwijnt uit het Bobbejaanland Empty Rudi Rasschaert verdwijnt uit het Bobbejaanland

Bericht  Haazy 14/2/2011, 18:11

Persbericht Bobbejaanland:


Bobbejaanland, 8 februari 2011 - Algemeen directeur Rudi Rasschaert heeft eind vorige week besloten om het park te verlaten. Nat 7 jaar intensieve samenwerking had Rudi nood aan een nieuwe uitdaging. Rudi werd in 2004 door het moederbedrijf van Bobbejaanland, de Spaanse pretparkengroep Parques Reunidos, aangesteld als algemeen directeur van 't Plezantste land.

In afwachting van de komst van een nieuwe algemeen directeur wordt de functie waargenomen door huidig financieel directeur, Robert De Sutter, in nauwe samenwerking met het hoofdhuis.

Rudi Rasschaert: "Ik blik met tevredenheid terug... In de afgelopen 7 jaar hebben we met het complete team de erfenis van Bobbejaan verder uitgebouwd. Na die 7 jaar, op de vooravond van de 50ste verjaardag van het park, beschouw ik mijn taak als volbracht en is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Guido Zucchi, Amusement Parks Division Manager van Parques Reunidos: "Rudi heeft Bobbejaanland, na de overname door onze groep, verder uitgebouwd. Onder zijn deskundige leiding is het park gemoderniseerd en zijn de bezoekersaantallen blijven groeien. We willen hem hiervoor graag danken en we wensen hem dan ook veel succes in zijn verder loopbaan."
Haazy
Haazy
Beheerder

Aantal berichten : 181
Leeftijd : 33
Registration date : 25-11-07

https://sites.google.com/site/walibiband/home

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum