ga naar www.walibiband.be
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe directeur Bobbejaanland

Ga naar beneden

Nieuwe directeur Bobbejaanland Empty Nieuwe directeur Bobbejaanland

Bericht  Haazy 2/5/2011, 19:57

ROLAND KLEVE WORDT NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR BOBBEJAANLAND

Bobbejaanland, 29 april 2011 – Vanaf volgende week gaat Eindhovenaar Roland Kleve aan de slag als nieuwe algemeen directeur van Bobbejaanland in het Belgische Lichaart. Hij volgt in die functie Rudi Rasschaert op, die begin dit jaar afscheid nam van het park.

De 47-jarige Roland Kleve heeft meer dan 20 jaar ervaring bij diverse internationale organisaties. Hij was onder meer werkzaam voor de Nederlandse Kamer van Koophandel in de Verenigde Staten, Olympic Spirit München en Walt Disney Studios. Hij heeft acht jaar lang gewerkt bij Disneyland Resort Parijs waar hij verschillende functies heeft bekleed, waaronder Director General Services en Director Development & Process Control. Tot voor kort was hij Managing Director Benelux en lid van het internationale management team van De Boer Groep.

Bij Bobbejaanland staat hij voortaan in voor de algemene dagelijkse leiding van het park en de contacten met de Spaanse groep Parques Reunidos, die sinds 2004 eigenaar is van het park.

“Ik ben eerst en vooral erg trots om verder te kunnen bouwen op een schitterende erfenis die in de afgelopen 50 jaar met zorg werd opgebouwd,” verklaarde Roland Kleve, “Bij Disney was in ik in verschillende directiefuncties steeds verantwoordelijk voor een deel van het geheel. Deze nieuwe uitdaging is voor mij extra boeiend omdat ik nu verantwoordelijk ben voor een compleet park in al zijn facetten en bovendien voornamelijk op twee markten – de Belgische en Nederlandse. Ik heb er dan ook absoluut zin in om er samen met het complete Bobbejaanland team in te vliegen en kijk alvast uit naar het openingsevenement voor de nieuwe spinning coaster Dizz op 7 mei!”
Bron: Bobbejaanland
Haazy
Haazy
Beheerder

Aantal berichten : 181
Leeftijd : 33
Registration date : 25-11-07

https://sites.google.com/site/walibiband/home

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum